Môžeme vám dodať chatboty, voiceboty a mailboty, ktoré patria medzi popredné riešenia v strede Európy

Pridajte sa k viac ako 100 spoločnostiam, ktoré automatizujú svoje rutinné procesy a komunikáciu prostredníctvom našich chatových a hlasových AI virtuálnych asistentov, ktorí poskytujú podporu 24/7/356 a šetria vaše náklady.

Sme pripravení nasadiť personalizovaný systém na platforme spoločnosti priamo do vášho prostredia. Naše produkty patria medzi popredné riešenia chatbotov a voicebotov v stredoeurópskom regióne s viac ako 300 riešeniami v 30 krajinách. Naše voiceboty a chatboty možno pripojiť k veľkému množstvu informačných systémov, analytických nástrojov chatových kanálov a omnichannel platforiem.

Zistite viac
Anotace

Čo dokáže váš virtuálny asistent

  • Je v práci vždy načas, pracuje 24/7/365
  • Zvládne sezónne výkyvy
  • Dokáže komunikovať v 48 svetových jazykoch
  • V prípade potreby prepojí sa na operátora
  • Prepojí sa s vašimi programami
  • Je riešením fluktuácie a nestabilného tímu
Co dokáže váš virtuální asistent

Prečo si vybrať naše riešenie

ikona

Jednotná konverzačná platforma AI pre rôzne uplatnenie vo firme

ikona

Ľahko použiteľné pre netechnických používateľov (no‑code/low‑code)

ikona

Integrovaná podpora Chat a hlasové kanály

ikona

Plne kompatibilná s vašimi internými systémami prostredníctvom rozhrania API (viac ako 30 ready‑to‑use integrácií)

ikona

Vlastná technológia NLP s podporou mnohých jazykov

ikona

Otvorenosť najnovším technológiám (fastText, OpenAI, Ahisper, GPT)

ikona

Rýchla implementácia a nasadenie do prevádzky
(3 – 5 týždňov pre riešenia na mieru vrátane zaškolenia)

ikona

Tím, trakcia, rozsiahle skúsenosti s funkčnými a ocenenými riešeniami (Gartner, Microsoft, IEA)

Implementácia chatbotov, voicebotov, mailbotov

Automatizujeme rutinné otázky a úlohy, vďaka čomu sa vaši zamestnanci a zákazníci môžu sústrediť na zložitejšie úlohy. Automatizácia pomocou botov znižuje náklady na zákaznícku podporu a ďalšie služby. Boty môžu zhromažďovať cenné informácie o preferenciách a správaní zákazníkov, ktoré sa dajú využiť na ďalšiu analýzu a zlepšenie služieb. Chatboty a voiceboty možno ľahko integrovať do existujúcich podnikových systémov a procesov.

Jazykové schopnosti chatbotov, voicebotov a mailbotov

Zdokonaľujeme chatboty, voiceboty a mailboty v komunikácii v cudzích jazykoch. Naši profesionáli v odbore bezchybne prekladajú a lokalizujú situačné texty, informácie o produktoch a službách a terminologické databázy. Vytvárame špecializované cudzojazyčné textové a zvukové súbory údajov pre správny komunikačný štýl konkrétneho chatbota alebo voicebota.

Hlasové možnosti voicebotov

Kvalitný voicebot potrebuje presne sa hodiaci hlas. Či už ide o mužský, alebo ženský hlas, chápavo pokojný, alebo smelo dôrazný, nájdeme ten správny. Vyladíme ho a nasadíme tak, aby vytvoril dokonalý súlad so službou a obsahom, ktorý bude komunikovať za vás.

Automatizovaná komunikácia znižuje vaše náklady

98 %

skrátenie času čakania používateľov

80 %

vybavenie opakujúcich sa otázok

50 %

optimalizácia nákladov

3 týždne

trvá priemerný čas na sprevádzkovanie virtuálneho asistenta

34 miliónov

interakcií bez ľudskej podpory v minulom roku

Využitie chatbotov, voicebotov, mailbotov

Pridaná hodnota pre zákazníkov

Chatboty a voiceboty sú skvelými nástrojmi na efektívne riešenie najčastejších otázok, sťažností a reklamácií. Pomôžu so zberom spätnej väzby, meraním spokojnosti (NPS) a samoobslužným riadením zmien alebo obnovou hesiel. Tieto „rozprávajúce roboty“ umožňujú používateľom jednoducho odpovedať na bežné otázky, ako sú otváracie hodiny, náklady na dopravu alebo výber správneho produktu. Voiceboty zas môžu efektívne riešiť otázky prostredníctvom hlasového rozhrania.

Virtuálni asistenti pre agentov a teamleaderov

Virtuálni asistenti zvyšujú úroveň podpory pre vašich agentov v callcentre. Najviac pomáhajú juniorským zamestnancom, ktorým v mnohých prípadoch výborne svojou pomocou nahrádzajú skúsenejšieho kolegu. Tým sa skracuje čas čakania počas hovoru, skracuje sa AHT a zvyšuje sa produktivita práce. Pomáhajú novým zamestnancom zvyšovať ich NPS, takže vaši zamestnanci sú neustále v kontakte s asistentom, dosahujú zvýšenie kvality hovorov a vďaka radám asistenta získavajú príležitosti na sebarozvoj.

Pridaná hodnota pre HR

Chatboty a voiceboty pomáhajú HR oddeleniu s náborom zamestnancov, pri onboardingu, s realizáciami zákazníckych prieskumov, v rámci interného helpdesku a servisdesku alebo pri offboardingu. Pomocou chatbota môžete byť v kontakte s vašimi uchádzačmi a zamestnancami 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku, automatizovane vybavovať ich najčastejšie požiadavky, zbierať spätnú väzbu a nepretržite ich podporovať v ich pracovných činnostiach.

Ochrana osobných údajov a zabezpečenie

S naším skúseným implementačným tímom zabezpečíme, aby implementácia rešpektovala všetky hardvérové, softvérové a bezpečnostné požiadavky, čím sa zabezpečí maximálna efektívnosť a kompatibilita s vašimi existujúcimi informačnými systémami.

  • Dodržiavame nariadenie GDPR a ďalšie bezpečnostné nariadenia
  • Riešenia virtuálnych asistentov bežia v samostatných inštanciách alebo predplatných Microsoft Azure Cloud, čo znižuje bezpečnostné riziká
  • Riešenia s maximálnymi bezpečnostnými požiadavkami realizujeme na vlastných MS tenantoch zákazníkov
  • Servery sú umiestnené v EÚ (Microsoft West Europe)
  • Automatické šifrovanie používateľských údajov pomocou služby Microsoft Azure Cloud
  • Autorizácia prostredníctvom platformy Auth0 s podporovanými adaptérmi, ako sú Facebook Login, e‑mail a heslo, Google Suite, Microsoft AD atď.
  • Požiadavky tretích strán sa spracúvajú prostredníctvom TLS 1.2 alebo vyššej verzie

Vytvárať a rozvíjať asistentov nebolo nikdy jednoduchšie. Získate jeden nástroj a nekonečné možnosti.

ikona

Jednoduché používanie

ikona

Všetko v jednom

ikona

Bez programovania

ikona

Mnohé jazykové kombinácie

Nie ste si istí a potrebujete poradiť? Neváhajte sa obrátiť na profesionálov.

Potrebujete riešenie dátovej AI? Pošlite nám rýchly dotaz.

Loading...